Znam da sam drugačiji . . .

Znam da sam drugačiji to se na prvi pogleg može videti, druge ljude zna zbuniti, pa se često desava da sve pogrešno mogu razumeti. . .

Naučio kako da živim i preživim, kako se kroz život treba boriti, iako je teško odupreti se današnjem haosu ludila i zlih namera, ali po ceni života ja ne odustajem i kroz život hrabro borim se za svoje životne ciljeve. . .

Ono šta me održava i kroz život vodi je u nekoliko rečenica pribeleženo, a koje nastojim stalno imati na umu i u svakom trenutku ma kakav on bio ja ih nebi menjao:

Uvek pruži zagrljaj onome kraj sebe, jer je to jedino ali najvrednije blago koje nema svoju cenu, a koje možete dati svojim srcem a neće vas boleti još manje para koštati, nemojte sebe mučiti kako će ga ko prihatiti. . .

Kada kažete "Volim te" recite to punim srcem, nebitno koliko je voljenoj osobi iskreno stalo do vaših pravih osećanja, bitno je kako se vi tog trenutka osećate jel to su prava i iskrena osećanja. . .

Ljubavi se ne dešavaju preko noći zato dajte malo vremena, obostranog razumevanja, dajte vremena zajedničkim razgovorima, današnjim online facebook chat-ovima i ostalim čudima, dajte podeliti vase dragocene misli sa pravim i voljenim osobama. . .

Svaki pravi momenat cenite, nemojte tako lako suditi i dzelat biti jer to svako može, jer to samo tugu u srcu zna doneti, a to vam netreba zano nemojte odmah na prvu loptu celog života igrati. . .

Suze se dogadjaju znaju biti bolne, ali to je sastavni deo svakog ko zna iskreno voleti i pravu ljubav zna razumeti. . .

Ali možete sve izdržati, sve se može preživeti, preboleti, nikako sebi naškoditi, jer niko nije vredan ako pravu ljubav neume razumeti, kraj sebe imati i svojim srcem ceniti!!!

Nekada davno bio sam u prilici ovako nesto dobiri " To ti je što ti je! Neće te ništa boleti, ne brini... ipak sam i ja u pitanju... i ja se pitam... sebično je da ćutiš, dovoljno je bilo! :) :* ". Na kraju se sve tužno završilo jer iskrene ljubavi nije bilo, ali to neznači da sam odustao, samo sam iskren bio i pravu ljubav pružio. . .

Recite ljudima koje volite da ih "volite", u svakoj prilici nebitno da li to bila poruka, poziv ili bilo koji drugi vid kazivanja i dokazivanja. . .

Jer reči su deo dela koje morate na neki način dokazati, da bi vas ostali mogli razumeli da se sutradan vi nebiste kajali i sebe krivili, ako neko tu ljubav neume ceniti vec je odbaci, nema kajanja oni će to raditi kada budu razumeli šta su izgubili. . .

Dok je tako, uvek ima nade u bolje sutra. A mozda sam i ja samo drugačiji od ostalih, optimista, perfekcionista ?! :)

Ali nikada neću odustati, prestati, da posmatram svet kroz normalne stvari i prave ljubavi, jel ljubav nije nestala samo se u vašim srcima sakrila, jel u srcu ima puno boja samo ih trebate na pravo platno kroz zivot naneti, i vaš će se svet preko noći promeniti. . .

Comments

Popular posts from this blog

Ljubavna Azbuka

Tvoj sjaj u očima...

Suza će sama . . .