Vreme koje prolazi za nama...

Vreme koje prolazi za nama, ja znam da nisi sama. Tamo te neko u noćima ljubi, dok ja u snovima bez tebe se budim. A zašto je moralo biti tako, često zapitam sebe, a pritom mi nije ni malo lako...
Jednom kad stvarno zavoliš tu povratka nema, nebitno kakvo se vreme sprema,kiša će samnom suze proliti,ali tugu ne želim s nikim deliti...
Jer iz srca te nemogu isčupati, iz mislima nemoguće obrisati, jedino sto mi preostaje, a to da ću te večno voleti, ali drugoj šansu ne želim pružiti, jer ne umem tebe sakriti...
A ljubav ću prema tebi večno imati, a to mi niko ne može oduzeti još manje zabraniti...

Usne se samo jednom iskreno ljube, i sa njima prava ljubav bude... :*

Comments

Popular posts from this blog

Ljubavna Azbuka

Suza će sama . . .

Tvoj sjaj u očima...